Camarero en Hotel Ma...
Gratis
Gratis
Ofertas de Empleo
**Salario**:
**18.000 € - 24.000 €**
**Tipo de contrato**:
- Indefinido**Jornada**:
- Jornada Completa**Idiomas**:
- Catalán
-**:
**Experiência**:
- 1 año de experiência- Persona amb experiència en posicions de responsabilitat departamental dins de lárea comptable i financera, amb capacitat de treball en equip, metòdica, organitzada, amb iniciativa i lideratge.
Administració - Comptabilitat:
- Elaborar les factures de la empresa, així com registrar-les, organitzar-les i assegurar-se que compleixen amb el marc legal vigent
- Cercar pressupostos de productes, serveis i proveïdors per a lempresa i realitzar un garbellat per triar el més convenient.
- Registre, compra i sortida dinventari portant un control dels actius i passius per a conèixer en tot moment lestoc i els béns dels quals es disposa.
- Supervisió dels comptes bancaris de lorganització, assegurant-se que no existeixin discrepàncies entre els registres dingressos i les despeses, així com que les anotacions comptables coincideixin amb els extractes bancaris i els ajustos que realitza el banc.
- Realització dels informes financers que es destinen als diferents responsables dels departaments i la direcció de lempresa.
- Assegurament del fet que les operacions de la companyia compleixen amb les lleis fiscals vigents, fent les declaracions fiscals i tributàries així com pagar els impostos i aranzels corresponents.
- Avaluació de les dades financeres per a realitzar prediccions futures o anticipar-se als problemes i contribuir a establir les millors estratègies de negoci a mitjà i llarg termini.
Serveis generals:
- Control, seguiment i supervisió dels serveis propis i dels de proveïdors externs d’acord amb la política de qualitat i actuacions establertes.
- Control i supervisió de l’atenció personalitzada assegurant la qualitat de servei a les persones i famílies.
- Planificar, gestionar i supervisar a l’equip comercial assegurant la consecució del pla comercial i de màrqueting
- Planificar, dirigir i coordinar les relacions i polítiques laborals, el reclutament i seleccionar personal així com la gestió i fidelització del talent.
- Oferir un entorn adequat i adaptat a les necessitats datenció de les persones.
Fecha de publicación:
19/12/2024
Vistas
10